Training klantgerichtheid en Focus
De tweede training bij Columbus junior was gister een feit! Doordat de telefoon roodgloeiend staat, mails de hele dag binnen stromen en ze daarnaast de aandacht erbij moeten houden voor het opstellen van contracten en afspraken die gemaakt moeten worden met de diverse opvang locaties, vergt dat nogal wat flexibiliteit van deze medewerkers.
We zijn aan de slag gegaan met een terugblik op de vorige training. De dagstart is een feit! Andere items staan op de agenda. Super!
Daarna hebben we de punten op de i gezet inzake klantgerichtheid: oa met een warm welkom geven en diverse gesprekstechnieken kunnen hanteren aan de telefoon, om goed de behoefte van de ouders te kunnen achterhalen of weerstand omlaag te brengen.
Na de pauze zijn we gaan onderzoeken hoe ze grip kunnen houden in hun werkzaamheden tijdens de hectiek van de dag. Dit om doelgerichter en minder reactief bezig te zijn en te voorkomen dat je uitgeblust naar huis gaat. Daar zijn mooie ideeën in naar voren gekomen en eerste stappen gezet.
Al met al wederom een superleuke groep om te trainen die gelijk door pakt. Bedankt dames en veel succes !! 10-6-2020