Training

Klantgericht trainen staat voor het nog beter kunnen helpen van je gast, klant, patiënt, cliënt, organisatie of medewerkers.

Dat kan met verschillende trainingsonderwerpen zoals klantgerichtheid, gastvrijheid in je organisatie, verbindend communiceren, persoonlijk leiderschap, positieve psychologie in je werk en het waarderend onderzoeken (Appreciative Inquiry). Kijk voor meer informatie over de inhoud alvast bij de training/coaching onderwerpen.

Trainingsonderwerpen

Training en coaching

Hierbij kan je denken aan teamtrainingen maar ook coaching van individuele medewerkers. Graag denk ik met je mee over het inzetten van de juiste middel voor je medewerker(s), organisatie.

Maatwerk fysiek en online

Trainen en coachen is maatwerk. Leren doe je in mijn optiek het beste door te onderzoeken wat je wil leren, kennis op te doen, praktische interventies te houden en te oefenen, want door te oefenen in een veilige leeromgeving waar je juist fouten mag maken leer je het beste. Samen bekijken we waar je wil trainen of coaching wil volgen (kan ook digitaal) en hoeveel tijd eraan besteed mag worden om de gewenste doelen te behalen.

Tarieven

Trainen is maatwerk. Geheel afhankelijk van de vraag, duur en intensiteit van het traject maak ik vrijblijvend een passend voorstel. Ik kom graag in contact.

Training op elke gewenste locatie en online

De training kan worden gegeven op een door jouw gekozen locatie, hetzij binnen of buiten de organisatie. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om diverse onderwerpen online te trainen. Hierover denk ik graag met je mee.

Neem contact op voor een intake

Neem contact op voor een intake