Gastvrij Leiderschap

Training

Ee nieuwe manier van leidinggeven is het gastvrij leidinggeven. Hierbij gaat het om oprechte interesse in je medewerkers,  ze centraal stellen, ze gewaardeerd laten voelen en ze ruimte geven om te groeien. Je helpt ze het beste uit zichzelf en de ander naar boven te halen. Wat leidt tot positieve resultaten voor mens en organisatie.

Deze manier van leidinggeven sluit goed aan bij de vaak paradoxale eisen die in deze continu veranderende wereld aan managers en leidinggevenden wordt gesteld. Het gaat om leiderschap waarin werkgeluk van de medewerkers voorop staat en de kwaliteit van het teamwerk hoog is.

Sterke kanten

In deze tweedaagse training leer je leiderschap met gastvrijheid combineren. Je gaat met methodieken uit de positieve psychologie aan de slag om de sterke kanten van je medewerkers te leren herkennen en te gebruiken. Daarnaast leer je via ``De kracht van Hospitality`` naar het boek van Frederike Bannink, Eline Kuiper en Ozgur Eylen verschillende posities innemen als leidinggevende om je team zo goed mogelijk bij te staan en te ondersteunen in hun werkzaamheden.

Jobcraften

Ook ga je aan de slag met jobcraften. Hierin ga je onderzoeken hoe je je medewerkers vrijheid kan geven hun werk en taken zo goed mogelijk zelf in te richten. Dit versterkt hun autonomie en daarbij maken ze mogelijk ook meer gebruik van hun sterke kanten wat weer gunstig is voor hun eigen zingeving.

Tarieven

Gastvrij leiderschap kan in de vorm van training en/of coaching worden gevolgd. Het is maatwerk. Geheel afhankelijk van de vraag, duur en intensiteit van het traject maak ik vrijblijvend een passend voorstel. Ik kom graag in contact.

Training op elke gewenste locatie en online

De training kan worden gegeven op een door jouw gekozen locatie, hetzij binnen of buiten de organisatie. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om diverse onderwerpen online te trainen. Hierover denk ik graag met je mee.

Neem contact op voor een intake

Neem contact op voor een intake