Klantgerichtheid

Training

De kern van klantgerichtheid is altijd helpen. Want klanten voelen het namelijk feilloos aan of je ze oprecht aan het helpen bent of niet.

Maar het gaat dieper dan dat. Vanaf het eerste klantcontact tot het eind met interesse, enthousiasme en het juiste advies iets betekenen voor de klant doe je vaak samen. Helpen komt voor in samenwerking binnen een team of verschillende afdelingen om tot de best mogelijke dienst of product voor de klant te komen.

Training klantgerichtheid

Klantgerichtheid is niet alleen de klant geven waar hij om vraagt, maar ook kunnen achterhalen wat hij precies nodig heeft. Goed luisteren en de juiste communicatie in woorden, houding en gedrag is hierbij zeer belangrijk. Zeker als je de verwachting wilt overtreffen. Afspraken nakomen, en duidelijk zijn in je mogelijkheden of werkwijzen is ook van belang. Deze training richt zich op praktijkvoorbeelden uit de organisatie en laat je nadenken over hoe de klantgerichtheid te verbeteren met een hogere klanttevredenheid als gevolg.

Maatwerk

Trainen en adviseren is maatwerk. Leren doe je in mijn optiek het beste door te onderzoeken wat je wil leren, kennis op te doen en vooral veel te oefenen. Oefenen staat centraal in mijn trainingen. Want door te oefenen in een veilige leeromgeving leer je meestal het beste. Samen met jou en je team ga ik onderzoeken wat er nodig is om verbetering en groei te realiseren. Deze training heeft ook een online variant, hierover kom ik graag in gesprek.

Tarieven

Het standaard tarief voor een dagdeel training is 400,- Euro en voor een hele dag 800,- Euro exclusief BTW en kilometervergoeding. Afhankelijk van de intensiviteit van het voortraject en follow up wordt daar ook een bedrag voor in rekening gebracht. De training wordt geheel afgestemd op de wensen en de doelstellingen van jouw medewerkers en organisatie. Hiervoor doe ik graag een passend voorstel.

Training op elke gewenste locatie en online

De training kan worden gegeven op een door jouw gekozen locatie, hetzij binnen of buiten de organisatie. Daarnaast is er ook de mogelijkheid om diverse onderwerpen online te trainen. Hierover denk ik graag met je mee.

Neem contact op voor een intake

Neem contact op voor een intake