Advies

Klantgerichtheid

Organisaties met blije en tevreden medewerkers hebben ook vaak een hoge klanttevredenheid. De basis van een florerend bedrijf is een gezonde bedrijfscultuur.     

Organisaties die inzetten op het welzijn van hun medewerkers zien dit terug in de resultaten en het ziekteverzuim. Medewerkers voelen zich veilig genoeg om hun twijfels uit te spreken waardoor er zaken vanuit verschillende invalshoeken bekeken kunnen worden, wat bijdraagt aan betere beslissingen. Daarnaast moeten de medewerkers de ruimte krijgen om zichzelf te ontwikkelen en verantwoordelijkheid te nemen in hun werkzaamheden. Autonomie en bijdragen aan het gezamenlijke doel motiveert. Het succes kan dan haast niet uit blijven.

Wat biedt Klantgericht Trainen?

Bij vraagstukken over klantgerichtheid en gastvrijheid denk ik met u mee. Ook op gebied van wat ik positief werken noem: het werken met waardering, energie, focus, en enthousiasme help ik graag. Hierbij kan worden gekozen voor training, coaching (ook op de werkvloer) en advies. Diverse trainingen kunnen ook online aangeboden worden. Samen met jou onderzoek ik wat de meest effectieve manier is om resultaat te behalen.

Om duurzame verandering te realiseren zet ik graag werkvormen vanuit de positieve psychologie in. Hierbij staan niet de belemmeringen centraal, maar juist de medewerker met zijn of haar talenten. Ook wordt er constructief gekeken naar de in het verleden behaalde successen en de manier waarop dat is gedaan. Hiermee worden de eerste stappen gezet richting de gewenste toekomst.

Adviseren en trainen is maatwerk. Wat voor de een super werkt, werkt voor de ander niet. Samen met jou en je team ga ik onderzoeken wat er nodig is om verbetering en groei te realiseren. Het adviestraject en/ of coachingstraject wordt afgestemd op de wensen en de doelstellingen van jou en jouw medewerkers. Hiervoor doe ik graag een passend voorstel.

Neem contact op voor een intake

Neem contact op voor een intake